Meteen naar de content

Alleen vandaag GRATIS VERZENDING! 🚚

FAQs

Als u een vraag hebt over uw pakket, hebben we hieronder een lijst met veelgestelde vragen samengesteld. Hopelijk heeft u er iets aan! Zo niet, neem dan gerust contact met ons op!

1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De gemiddelde levertijd voor onze pakketten is 7-10 werkdagen. Wij zijn een bedrijf dat om het milieu geeft en ons steentje wil bijdragen om de wereld een betere plek te maken. Wanneer we onze minimale bestelhoeveelheid bereiken, verzenden we alle bestellingen in één keer. We hopen dat je dit begrijpt en ons wilt helpen een verschil te maken.

2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen op onze trackingpagina. Controleer ook uw map met ongewenste e-mail, want onze e-mails kunnen daar soms terechtkomen. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat het Track & Trace-systeem actief wordt.

3. Er zijn 10 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

Het spijt ons dat dit is gebeurd... Hebt u de Track & Trace-code gecontroleerd? Het kan gebeuren dat pakketten bij de douane worden vastgehouden. Wacht alstublieft nog 3 dagen. Onze excuses voor het ongemak, maar in 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog bezorgd. Heeft u 5 werkdagen plus nog eens 3 dagen gewacht? Neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing.

4. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan binnen 5 minuten na het plaatsen van je bestelling contact met ons op. We zullen ons best doen om aan je verzoek tegemoet te komen, maar we kunnen geen wijzigingen garanderen nadat je bestelling is verwerkt.

5. Biedt u terugbetalingen of omruilingen aan?

We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op om een terugbetaling of omruiling te regelen.

6. Welke betalingsmethoden accepteert u?

Wij accepteren alle gangbare creditcards, evenals iDeal, Paypal en Bancontact.

7. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is per e-mail bereikbaar. U kunt ons per e-mail bereiken op info@navi-amsterdam.nl. U kunt onze contactgegevens ook vinden op de pagina "Contact" op onze website.

De meeste vragen zijn hier al beantwoord, dus u hoeft geen contact met ons op te nemen! Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Veilig afrekenen

Gemakkelijk en veilig online betalen

Gratis verzending

Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

Niet goed? Geld terug!

Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

Beste prijs/kwaliteit verhouding

Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.