Meteen naar de content

Bestel nu, betaal achteraf met Klarna!

    PayPal hulp

    OPGELOST IN 2-3 DAGEN IN TEGENSTELLING TOT DE 6-8 WEKEN WACHTTIJD MET PAYPAL!

    Bij Navi Amsterdam hebben we een toegewijd PayPal klantenserviceteam dat 24 uur per dag, 7 dagen per week online is om ervoor te zorgen dat we altijd klaar staan om u te helpen! Stuur ons een e-mail op info@navi-amsterdam.nl

    Wij raden u aan eerst contact met ons op te nemen voordat u contact opneemt met PayPal, omdat wij altijd online zijn en u onmiddellijk zullen antwoorden. Bovendien bieden we veel snellere oplossingen dan PayPal en besparen we je tot 95% van je tijd.

    We waarderen jou als klant zeer en bieden je daarom snelle en eenvoudige oplossingen zodat je altijd tevreden bent!

    Bij ons heb JIJ altijd de hoogste prioriteit! En dus zorgen we er met ons terugbetalingsbeleid voor dat je je geld binnen 2-3 dagen krijgt!

    In tegenstelling tot PayPal terugbetalingen waar je 6-8 lange weken moet wachten. Met het PayPal betalingsplatform moet je door talloze processen en controles zonder garantie dat je je geld terugkrijgt.

    Daarom hebben we een goed opgeleid en gepassioneerd team dat je graag helpt met je claim en je binnen 2-3 dagen de best mogelijke oplossing biedt!

    Voor meer informatie of als u vragen heeft over uw PayPal-bestelling,
    kunt u contact opnemen met ons PayPal-team op: info@navi-amsterdam.nl

    ---------------------------------------------------------------------------------

    VEELGESTELDE VRAGEN


    WANNEER MOET IK CONTACT OPNEMEN MET PAYPAL?

    Dat hoeft niet! We hebben een toegewijd Paypal klantenserviceteam dat 24/7 online is om ervoor te zorgen dat we altijd klaar staan om u te helpen!

    In elk geval raden we u aan eerst contact met ons op te nemen voordat u contact opneemt met PayPal, omdat we altijd online zijn en u onmiddellijk zullen antwoorden. We bieden ook veel snellere oplossingen in vergelijking met PayPal, waardoor je tot 90% van je tijd bespaart.

    Bij ons kom JIJ altijd op de eerste plaats! Wij zorgen ervoor dat je je geld binnen 2 tot 3 dagen terug hebt! In tegenstelling tot PayPal, waar je 6 tot 8 lange weken moet wachten.

    Met het PayPal betalingsplatform moet je door talloze processen en controles zonder garantie dat je je geld terugkrijgt.

    Daarom hebben we een zeer bekwaam en gepassioneerd team dat je graag helpt en adviseert en ervoor zorgt dat je binnen 2-3 dagen de best mogelijke oplossing krijgt!

    Je kunt je geld binnen 2-3 werkdagen terugkrijgen als je contact opneemt met ons 24/7 ondersteuningsteam!

    Anders kan het tot 6-8 weken duren voordat je geld terug op je rekening staat als je je terugbetaling via PayPal verwerkt.

    We raden je aan om in plaats daarvan contact op te nemen met ons speciale PayPal-ondersteuningsteam!

    Wat kan ik doen als ik de verkeerde maat/kleur heb ontvangen?
    Al onze productpagina's bevatten een maattabel en zijn gekoppeld aan onze maat-, kleur- en stijlinstructies.
    Als je echter een andere maat of kleur ontvangt dan je oorspronkelijk hebt besteld, sturen we je direct en gratis een vervangend artikel! Ja! Je hoeft niets te betalen!

    Stuur een e-mail naar info@navi-amsterdam.nl met een foto of video waarop het verkeerde artikel te zien is, zodat we je een gratis vervangend artikel kunnen aanbieden of je een tegoedbon kunnen geven als je in plaats daarvan een ander artikel wilt.
    Als je liever een ander artikel wilt als vervanging, kun je een ander product kiezen, zelfs met een hogere prijs, en gewoon het verschil betalen bij het afrekenen.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    RETOURNEREN
    Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    We proberen het retourproces zo eenvoudig mogelijk te maken! Volg gewoon deze drie eenvoudige stappen:
    Stuur een foto/video van het product dat je hebt gekocht naar info@navi-amsterdam.nl
    Ons team zal de zaak bekijken en zodra dit bevestigd is, sturen we je een retourbevestiging met het retouradres.
    Zodra je ons de retourgegevens hebt gestuurd, zelfs als het artikel nog onderweg is, storten we het bedrag binnen 2-3 dagen terug op je rekening!
    Moet ik betalen voor de retourzending?
    Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. We accepteren alleen retourzendingen met een trackingoptie, omdat we dan kunnen bevestigen of een pakket onderweg is of niet. Houd er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retourzendingen.

    Wat gebeurt er als mijn bestelling niet wordt geaccepteerd?
    We betalen het aankoopbedrag terug zodra uit de tracking blijkt dat je bestelling onderweg is naar ons magazijn of "terug naar afzender". Het terug te betalen bedrag is exclusief verzendkosten.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    ANNULEREN
    Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer?
    Zodra een bestelling is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren omdat deze al onderweg is naar jou.

    Als je bestelling nog wordt ingepakt en nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling annuleren en het volledige bedrag terugbetalen, dat je binnen 2 tot 3 dagen ontvangt. Als je echter contact opneemt met je bank of PayPal voor een terugbetaling, kan dit variëren en tot 6-8 weken duren!
    Levering

    Waar wordt mijn bestelling bezorgd?
    Zodra we je bestelling hebben bevestigd, sturen we je een e-mail met een trackingnummer. Het duurt altijd minstens 7-10 dagen, afhankelijk van waar je je bevindt.

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    De levering is afhankelijk van onze bezorgdienst, bekijk onze verzendvoorwaarden.

    Bestellingen worden binnen 24-48 uur na aankoop verwerkt. Je ontvangt ook een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Verzendtijden kunnen variëren, maar wees gerust dat we ons best zullen doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.

    De levertijd bedraagt 10 tot 20 werkdagen. Vanwege COVID-19 kan het in sommige gevallen 3 tot 5 werkdagen langer duren. We bedanken je voor je geduld en begrip tijdens deze periode.

    Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt geannuleerd?
    Als je om wat voor reden dan ook je bestelling niet wilt accepteren op het moment van levering, wordt deze aan ons geretourneerd.

    Als je niet thuis bent op het moment van levering, zal de koerier nog twee pogingen doen om het pakket bij je af te leveren.

    Als er een probleem is met je bestelling, bieden we je graag een gratis vervanging of een tegoedbon aan.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    ONGEAUTORISEERDE AANKOOP
    Ik herken het pakket niet, wat moet ik doen?
    Als je een e-mail ontvangt of een bedrag ziet met betrekking tot PayPal dat je niet herkent, meld dit dan aan ons.

    We willen ervoor zorgen dat uw rekening een extra beveiligingslaag heeft.

    Ons toegewijde team staat 24 uur per dag klaar om u te helpen!

    ---------------------------------------------------------------------------------

    ONTBREKENDE/BESCHADIGDE BESTELLING
    Wat gebeurt er als mijn goederen ontbreken of beschadigd zijn?
    Stuur een e-mail naar info@navi-amsterdam.nl met een foto of video van het ontbrekende/beschadigde artikel, zodat we je een gratis vervanging kunnen aanbieden of een tegoedbon als je in plaats daarvan een ander artikel wilt.
    Als je een ander artikel als vervanging wilt, kun je een ander product kiezen, zelfs een hogere prijs, en gewoon het verschil betalen bij het afrekenen.

    Ik heb een ander product ontvangen dan verwacht.
    Stuur een e-mail naar info@navi-amsterdam.nl met een foto of video van wat je hebt ontvangen. We geven je dan instructies voor de retourzending en terugbetaling.

    Veilig afrekenen

    Gemakkelijk en veilig online betalen

    Gratis verzending

    Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

    Beste prijs/kwaliteit verhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.