Meteen naar de content

Alleen vandaag GRATIS VERZENDING! 🚚

    Garantie en Retourneren

    Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Navi-Amsterdam doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Als u problemen hebt met de levering of het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

    Hier zijn enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:

    1. Wat is de retourperiode?

    U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling van onze leverancier retourneren.

    Bestellingen kunnen alleen binnen 5 minuten na plaatsing worden geannuleerd. Zodra 5 minuten zijn verstreken, begint onze verwerking en is annuleren niet meer mogelijk. Zodra je je product hebt ontvangen, heb je echter recht op een volledige terugbetaling als je het binnen 14 dagen wilt retourneren.

    Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met info@navi-amsterdam.nl.

    2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

    Er wordt een volledige terugbetaling gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode nadat wij de producten hebben ontvangen, gecontroleerd en bevestigd dat ze niet geopend zijn. Alle klanten moeten na het terugsturen van het pakket contact met ons opnemen en ons de track & trace-informatie geven, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.

    Let op: Bij de meeste financiële instellingen duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen om de terugbetaling te verwerken.

    3. Waarom kunnen de schoonheids- en gezondheidsproducten niet geretourneerd worden?

    Een lijst van hygiëneartikelen die niet geretourneerd en terugbetaald kunnen worden (de lijst is niet uitputtend): Ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan, voor de veiligheid van onze klanten, het retourneren van schoonheids- en gezondheidsproducten niet toe. Wij zijn hierin niet de enige. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

    In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

    - de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of aangepast of door een derde laten repareren en/of aanpassen;

    - de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon en/of de verpakking zijn behandeld.

    - het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of nog moet uitvaardigen met betrekking tot de aard of de kwaliteit van de gebruikte materialen;

    - hygiëneproducten zoals lingerie, onderbroeken en bh's kunnen niet worden teruggenomen en vergoed.

    - voor verzegelde producten. Zodra de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet meer geretourneerd worden.

    4. Moet ik de kosten voor de retourzending dragen?

    Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan om uw retourzending met Track & Trace te versturen, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

    5. Thuisbezorging geweigerd/onbestelbaar postkantoor

    Als het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald door het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier en hebben we het recht om €15 restockingkosten in mindering te brengen op het bedrag dat je terugkrijgt.

    6. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    We streven ernaar je de beste klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met elke bestelling. Om ons retourproces te vereenvoudigen en je terugbetaling of omruiling te bespoedigen, verzoeken we je om ons via e-mail op de hoogte te stellen op info@naviamsterdam.nl en zullen we je verdere instructies geven.

    We begrijpen dat je hebt besloten het product terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Volg deze instructies om het proces soepel te laten verlopen:

    Belangrijke punten:
    1. Verpakking: zorg ervoor dat het artikel goed verpakt is om schade tijdens het transport te voorkomen.
    2. Volgen: Gebruik een verzendmethode die traceerinformatie biedt.
    3. Kosten: jij bent verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
    4. Douanekosten: Geef het pakket correct aan bij de douane om vertragingen te voorkomen.
    5. Conditie: het artikel moet in originele staat zijn om een volledige terugbetaling te ontvangen.

    Retouradres:
    Shenzhen HST Electronics Co, Ltd.
    5th Floor, Building 8, Zhengzhong Industrial Zone
    Tangxin Road, Fuhai Street, Bao'an District
    Shenzhen, provincie Guangdong
    Postcode: 518100
    China

    WAARSCHUWING: Breng ons eerst op de hoogte via info@naviamsterdam.nl om ervoor te zorgen dat de restitutie correct wordt verwerkt.

    7. Hoe kan ik contact met u opnemen?

    U kunt per e-mail contact met ons opnemen via info@navi-amsterdam.nl. Het Navi Amsterdam team werkt zeven dagen per week. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen u graag!

    8. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

    Dat is jammer! Helaas kan het gebeuren dat uw product beschadigd raakt tijdens het transport. Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

    Voor de snelste oplossing kunt u ons een e-mail sturen met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. Foto's op een plat oppervlak waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn, zijn het beste. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Voor defecte artikelen leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij het volledige aankoopbedrag terug.

    Als u vragen heeft over producten die bij aankomst beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via info@navi-amsterdam.nl.

    9. Ik heb een verkeerd adres opgegeven. Wat moet ik doen?

    Laat ons onmiddellijk het juiste adres weten, zodat wij het voor u kunnen wijzigen. Als uw pakket al verzonden is, kunnen wij het adres niet meer wijzigen.

    Veilig afrekenen

    Gemakkelijk en veilig online betalen

    Gratis verzending

    Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

    Beste prijs/kwaliteit verhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.